Wednesday, July 20, 2011

Hangout Nite .

- tengs KAK NOR coz taking dis pic :) -

7.35pm
aku kua dari rumah
before dat, percaye ta aku dh reti bwk PERSONA mak aku?
HEHE :)
bukan nak bangge pe,
tapi dulu aku reti bwk KANCIL dye jea.
ayat aku,
" Ish, tanak la bwk kete besaBESA, tak berani =,= "
neyh pong aku terpakse memberanikan diri coz KANCIL bro aku dh bwk p Batu Pahat
=,=

okeOKE
aktiviti fes aku bile balek pontian
petang time aku baru nak lelap mate
si kingkong(Guo Ping) telefon aku pulak
engatkan de hal ape,
rupenye ajak "hiao"
aku on jea coz memang teramat bosan dok uma
tapi aku cadang malam la bes sket kua mkn
dye oke jea
so, aku suruh la dye ajak KAK NOR n WEHIAN skali
malam, kitorang cadang nak p pasarayaku dulu
(saje nak STALKER si AYAM(zali))
HEHE :)
tapi tengokTENGOK dye tade plak kan
keciwa sket la
tapi tape, bileBILE t aku tetap nak stalker dye
keh3
port makan kitorang, MARRYBROWN
oke la tuh
aku order jea, coz kak nor kate wehian nak blanje
tapi aku order jea la bubur ayam n milo ais
malas nak mkn banyakBANYAK

p/s:
engatkan bley la lepak sampai kol 10
mane la tau bley ajak ABE aku ngeteh
keh3
BERANGAN ~

~ DA n ~

0 kutukan ?: