Wednesday, July 20, 2011

Hope will be better :)

- my new frens :) -

agakAGAK dh brape lme la aku ta update blog aku neyh ? =,=

: PENERANGAN :
syif pagi - 4.30am ~ 12.30pm (ahad cuti)
syif petang - 2pm ~ 9pm (ahad cuti)
divided - 8am ~ 5pm (sabtu ahad cuti)

well. ekceli la kan, senang kate aku MEMANG BZ TERAMAT SANGAT .
balek keje dh penat .
klu dpt syif pagi, balek jea keje, aku mandi then tido.
malam tengok berite.
pahtu nak kene tido awal lak .

klu dpt syif ptg lak, balek dh kol 9pm.
bley tido lambat,
tp tade mende yg nak d buat.
so, tido jugak jawapannye =,=

aktiviti aku at kluang neyh,
cume KEJE MAKAN TIDO .
tade exercise lgsong .
sampaikan bile aku timbang aritu dh ,
berat aku dh naek 3kg .
sengal tol.
stating now, mmg taleyh mkn mlm dh =,=

okeOKE
nk d ikot kan cite,
mcm2 kenangan perit aku dpt mase keje
terutama skali mase si DURJANA tuh de.
haizzzz, mmg org kuat kesabaran jea la bley hadapi.
well, de sorg pompuan pernah ckp nan aku,

" KUNCI KEHIDUPAN SESEORANG ADALAH KESABARAN "

aku mmg elwez pegang kateKATE tuh
even kene HINA, FITNAH, DIBURUK-BURUKKAN sekalipun oleh si DURJANA tuh ,
aku elwez SABAR n SABAR (",)
tapi kadangKADANG maki hamun gak (dlm ati HEHE :P )
memang aku doakan le,
tuhan langsong takkan bukak pintu rezeki dye untuk bekerja.
bia la rumahtangga dye tunggang langgang coz sendiri tak reti setia nan suami.
DURJANA neyh mmg ta tau ke pe perihal hukum agame?
aish, payah aku nak cakap

so, life aku skarang mybe lbey better bile DURJANA neyh dh tade.

p/s:
lambat nye rase GAJI nak masok =,=

0 kutukan ?: