Friday, March 12, 2010

11/03/2010 like the fuck !

RESULT YANG MEMALUKAN MAK BAPAK (--")
- result ? -

muleMULE dekat skula tuh ,
aku macam ta rase apeAPE la .
aku tak tau nak wat feeling macam mane .
haiya (--")
bile sampai dekat rumah ,
komen pertama mummy aku : kau neyh memang memalukan aku
saket ati gila ah denga .
aku memang dah agak ayat tuh akan kua dari mulot beliau .
aku rase dye dah agak aku akan dapat result camtuh .
coz dulu taim adeq aku yang pmr tuh amek result ,
daddy and mummy aku tak macam berpusuPUSU plak datang .
neyh taim aku amek result ,
wat macam ta tau jea .
kalau boley nak jea aku sambong blaja tempat jaoJAO .
kalay boley nak jea setaun sekali aku balek uma .
yelah ,
aku neyh kan asik memalukan parent aku jea .
if aku tak balek uma ,
maybe dowunk hanye ade anakANAK yang membanggekan dekat uma tuh .
skunk neyh pong aku dok senyap jea dekat uma .
mummy aku lak bersame obi dye la ,
perli aku memanjang ,
contoh :
" anak cikgu *tuut* tuh, dapat 8A "
" abang kau yang macam tuh pong bley dapat 1A "
" klu kau de subjek yang dapat A, pakcik kau mesti bagi duwet "
" pe komen kawanKAWAN kau pasal result kau "
" bla bla bla bla...... "

memang saket ati gila bagi sesape yang de kat tempat aku skunk .
nasib baek la ,
malam pas amek result tuh ,
de la sowunk mamat neyh nak denga aku nye aduan .
bukan pakwe aku oke .
kawan jea tapi aku sayang dye .
HHA :DD (macam mane la tuh )
siap kol aku ,
bagi semangat .
thanx tau .
HHE :))
*stil lom denga berite pasal result budak gay yang aku suke tuh.
HHA :D
~ DA n ~

4 kutukan ?:

adnenanz said...

nana..jgn sedih lgi.lau ko nak lari dari rumah, bilik tetamu rumah aku kosong=D.kami selalu bersama anda..hug..>:d<

mrs adam said...

ooo ni result nana.xpe spm bukan penentu segala.perjalanan jauh lagi

NHDiana said...

to member sampai nyanyuk:

thanx yaw !

HHE :D

azie ea tulis ?

aku boking ea bilik tetamu tuh !

HHA :))

NHDiana said...

kak pidah ,

thanx ! HHE :D