Wednesday, March 3, 2010

post pendek maybe,

^^ maybe gambarnye kecik. ah. bia lah. HHA :))

urh. aku terlihat seorang agy makhluk yang menyukai lagu HALIMAH JONGANG .
HHA :DD
sensitif weyh . terase doe aku .
sejak de sowunk mamat neyh asik nanye ,
" bile kau nak p show HALIMAH JONGANG ? "
" weyh, gambar kau tuh, kau nak cover aset jongang kau kan ? "
andAND ,
sejak ari tuh ,
aku sentiase dihantui perkataan JONGANG .
if taim lepak nan aku ,
klu de sapeSAPE sebut perkataan tuh ,
jangan ditanye kenape aku senyap seribu bahasa .
HHAHA :))

*maybe neyh post pendek . HHA :))

dahDAH ,
jangan nak gelak gelak .
aku nak cite kesedihan aku taim petang neyh .
maybe aku dah jatuh cinta pada GAY !!!
HHA :))
tapiTAPI ,
ati aku remuk gila bile dye de panggil sayangSAYANG dekat sowunk minah neyh .
*sob sob :((

*sometime, gay can change their taste.
(haiya, speking hancus maybe. HHA :D)
~ DA n ~

0 kutukan ?: