Wednesday, March 3, 2010

DINO beromen ??!!!!!


p/s : maybe post kali neyh agak lucah. HHA :D
petang neyh, cuaca memang panas gila ah .
naek lencun ketiak aku.
haiya,
pahtu ,tenggiling aku plak wat hal .
aku pk ,
maybe DINO neyh de bakat tok jadi GRO .
HHA :DD
taim pagi aku nampak ,
dye beromen nan BIKET ,
tengari plak ,
beromen nan EMO .
aish ,
pe nak jadi la ini tenggiling .
aku de video dye .
HHA :D
sapeSAPE nak tengok ,
jumpelah aku .
tapi de bayaran lahhhhhh .
*jokeJOKE

GAMBAR PANAS -maybe- HAHA :DD



^^ gambar agak gelap coz aku sengaje gelap kan. HHA :DD

kalau la manusie at dunie pong macam neyh punye perangai ,
memang sah sah ,
perangai manusie pong tak ubah macam binatang .
HHA :DD
maybe akan menggalakkan kiamat makin dekat .
hushhh .
banyakBANYAK kan lah bertaubat (--")

*BIKET - tenggiling baru !!
HHA :DD
dye datang semate - mate nak ngorat DINO .
muleMULE aku panggil KUCING BESAR .
coz taim DINO and EMO kecik ,
dye penah datang nak kacau .
bile dah lameLAME ,
KUCING BESAR tuhhh aku bagi name speking siket ar .
jadi BIG CAT .
tapi aku tak ske la if de dua perkataan ,
so ,
aku letak BIKET .
( bunyi lbey kurang jea . HHA :D )
~ DA n ~

0 kutukan ?: