Monday, July 5, 2010

Epi Besday Ruido-kun :)

- gambar copy n paste from googlechrome.com -

" sok bagitau ruido, aku wish hepi besday "

tuh la mesej yg aku sent pade member aku yg still dekat pra U
aik? pesal aku engat besday mamat tuh erk?
HHA :DD
ekceli ari neyh besday member baik aku
member baik eh?
boleh la
TEMAN TAPI MESRA :))
so, HEPI BESDAY aku ucapkan
hope idop kau sentiase hepi and berubah menjadi "matang"

petang, ruido call.
aku ta angkat coz time neyh tenga rancak berperang( main game )
so, aku pk mlm nanti mybe dye call balek la
malam tuh aku tunggu call dari dye
( kenape la aku tunggu erk? )
tapi, bile tengok jam dekat kol 11 lebey
aku pk, dah tido la kot mamat tuh
aku pong dah naek ngantok
bile dah ke bilik
ta ngantok pulak
aish(--")
tetibe tergerak pulak ati aku nak anta mesej dekat ruido

uit, sori ta angkat call kau petang tadi, TIDO. HHE :))
anyway, hepi besday tau.
( pembohongan berlaku ^o^ )

mesej sent......

ta smpai 1 minit rasenye

ruido calling.......

hah???? ta tido agy upenye mamat tuh
HHA :DD
so, aku angkat la sambil mengeluarkan sore manje ala kambeng

" Assalamualaikum...."
denga sore ruido, lepas pulak rindu aku dekat dye
( hah? aku rindu dye kea? HAHAHAHAHA.....)
kitowunk pong berbual macam biase
pasal sekolah
pasal belajar
macamMACAM la
ta tahan gelak bile dye cakap dye rindu aku gilaGILA
HHA :DD
plek la mamat neyh
ekceli la kan,
banyakBANYAK member boy aku
dye sowunk jea yg ego ta bape nak tinggi
if dah buat salah, cepatCEPAT mintak maap
bukan macam sowunk mamat tuh
HHE :))

hah, de satu agy !!!
hobi ruido yg aku baru tau
mamat neyh upenye minat bace novel cinta
HHA :DD
ta sangke pulak
macam mane aku tau ye?
coz time aku tanye dye watpe

" tenga bace novel "

:))

~ DA n ~

0 kutukan ?: