Thursday, July 29, 2010

Meet Nadzihah :D

- agak kehitaman ketike ini -

sebelum tuh, aku nak mintak maaf sesangat.
kenape?
coz dah lame ta update blog la pe agy
mybe de la segelintir masyarakat dekat luar sane( haha, de kea?)
yang nak tau kisah hidup aku

RABU, 21/7/2010
aku "ter"eksiden pule
nasib baik ta teruk
mybe tuh memang balasan untuk manusie yang suke bawak motor lajuLAJU :D
yang paling aku ta dapat lupekan
time dah tergolek tuh
aku macam mamai kejap tau
semate-mate nak tunggu orang angkatkan motor aku
HHA :DD
bile dah de experience macam gitu
aku dah stat bawak motor selaju 40 jea :))
( dulu dalam 60 or 70 gitu )

okeOKE
tamat suda kisah lalu
stating cite kisah skunk :))
alang-alang ari neyh masok keje tengari
so, aku ajak azie pegi joging
bile jumpe dye
lepas sume rindu
HHA :DD
coz dah lame ta jumpe
( lame kea? )
biase la tuh
memberMEMBER sume dah belajar ke sana ke situ
(--")
ta lame agy aku pule...

~ DA n ~

0 kutukan ?: