Thursday, July 1, 2010

Tata to RIN

- muke ku yang kelihatan blur -

errrr...ekceli nak kua reramai sebenarnye
tapi ta jadi pulak
almaklum la...
yang sorang tuh tade kedit
yang sorang tuh masalah family
tapi sebagai seorang member sampai nyanyuk, aku redha !
agypong aku nan dowunk banyak kali keluar
so, dimaafkan la wahai sahabatku :)
yang ada cuma aku, RIN n EZA
kire oke la coz aku pong dah lame ta jumpe minah berdua neyh

oh ye
aku rela hati keluar ari tuh gareGARE RIN
dye kate nak blanje aku
bile aku dengar perkataan B.E.L.A.N.J.A
memang ta penahPENAH aku lepaskan
( sejak lahir aku diajar jangan menolak rezeki )
engatkan nak makan steamboat
lastLAST minum air jea dapat
gareGARE kedai kegemaran kami tutup
Zzzzzz(--")
lantak la
agypong RIN dah tambahkan duit aku beli kupon parking
(engatkan bawah RM5 upenye lbey)
hey kawan, hope kau sukses bile sambong belajar sane
and kau jangan la pikirkan sangat
kateKATE seorang minah yang penah kau anggap kawan
( suatu ketika dahulu....)
dye tuh berlagak jea lbey
HHA :DD

p/s: petang tadi dapat panggilan telefon dari Neddy
mengatakan bahawa Ruido merindui aku
hah? ye kea? cam ta percaye je kan
sambil mencubit pipi, dengan mulot tersengih menampakkan gigi aku yang ta bape tersusun
adoiiii...sakit pulak terase bile area yang aku cubit merupakan area jerawat baru
(--")
and bile mendengar kateKATE Neddy
kesian pulak aku dekat Ruido
rupenye dekat kelas tuh aku sorang jea yang rela teman dye berbual
( gareGARE mulot dye yang ta bape disukai oleh beberapa masyarakat)
kowunk neyh kan
ta baek betol la, ish...ish...ish

~ DA n ~

0 kutukan ?: