Sunday, January 2, 2011

1/1/2011 Hoover Back !

- notink special about dis picture :) -

1/1/2011
tarikh aku masok keje balek dekat Hoover
sebenarnye de jugak aku crik keje dekat tempat lain
kedai jam, kedai baju, kedai pancing...
kedai pancing ????
HAHA :D
klu aku cite at mak bapak aku gerenti gelak abes
time p carik keje tuh
keluar skali nan dua member aku
( Mu and Nina )
time interview at kedai pancing tuh
bley de cine nsem pulak kan
then pas abes interview tuh
si Nina bley cakap " De CIDAHA baru le nampaknye "
ha ? peh peh, aku baru nak lupekan si CIDAHA aku tuh, dye bley sebut pulak
malam tuh, tergerak la ati aku nak mesej akak at Hoover
nak tanye de keje kosong kea ta
so, esok arinye
akak tuh kate 1hb dh bley stat keje
cam ta percaye jea kan
wah wah, nampaknye aku berpeluang berjumpe CIDAHA lagi skali
mybe dye memang "JODOH " aku ? Ahaks :D

~ DA n ~

0 kutukan ?: