Tuesday, January 11, 2011

After Two Months . . .

- HAHA :D . . . gambar sajeSAJE yang di ambil lepas balek keje -

hah, bile dah stat keje balek neyh
otak asik ingat nak jumpe CIDAHA aku tuh jea
aish, banyak tol halangan la
then ari neyh, banyak customer pulak kan
time bz bz tuh (kononnyer)
ternampak le kete biru depan kedai HOOVER
OMG ! MY CIDAHA ( ahaks :D )
aku pong pe agy
tengokTENGOK la kan mane la tau kotKOT dye tenga tido kea
aiseh, tenga main mesej
tapi dye cam tauTAU jea aku tenga tengok dye
then then ? dengan lambaian mesra bersama senyuman
walawei !! ta macam nak gugur pulak jantung aku
ta sangke la kan
hensemHENSEM dye tuh
de ati jugak nak senyum+lambai dekat aku yang ta lawa neyh
HAHA :D
time balek tuh
bley pulak my daddy amek lambat
aku dah gelabah kononnyer
yelah, klu aku nak kene tunggu my daddy datang
kene tunggu at lua, n at lua de sape ???
MY CIDAHA le =="
aish, aku pong wat le muke ala ala manje bile duduk depan kete dye
de la bualBUAL kosong nan dye
ntah nape rase kekok
maybe coz dah dua bulan lbey ta jumpe kottt
:))

~ DA n ~

0 kutukan ?: