Thursday, January 27, 2011

Dats enough !!

- stating to love DOMOKUN :) -

yaya, rasenye dah bape lame aku ta update blog neyh
gareGARE bz dengan keje
oh, ta lupe akibat kelembapan tenet pada mase skunk
HAHA :D
ta tau nape, mybe tenet tuh majok kot
yelah, dulu sebelum aku ta keje
aku dok gune dye 24 jam tanpe stop
then skunk neyh, pas balek keje kol 10 jea, aku o9 sekejap
pahtu tido =,=

hm_
serba sikit aku teringat kisahKISAH lepas
( even dlm ati rase nak lupekan jea )
tapi dis is da fes taim oke
aku sakit ati gareGARE LELAKI CINA
=,=
dah gile la agaknyer aku neyh
banyakBANYAK lelaki melayu kenape la aku bley Terjatuh C_ _ _ _ dekat dye ???
pe yg wat aku sakit ati tuh ?
well, dye dah de pompuan len
dats enough la !
pe yg aku mampu wat cume doakan dowunk epi tuh jea ('',)

~ DA n ~

p/s:
kenkadang memang perangai aku,
ske cite tapi ta abeskan .
HAHA :D
nak denga kisah lanjut ?
jumpe la aku :)

1 kutukan ?:

adnenanz said...

Nak dengar kisah lanjut... Bak ar sini aku nak jumpe! :))
Ayat ko yg DOAKAN DIORANG BAHAGIA uh an cam klise betol. suci gile na.