Thursday, December 15, 2011

It's All About Feelings :(

before dat,
sori kalauKALAU etry kali neyh agak tacing
bergenang jugak air mate time taip
tapi aku tahan sebab depan de umi aku
HAHA :D

sejak aku datang KLUANG
aku dah lalu macamMACAM hal
muleMULE perkara yang ta menyeronokkan
tapi lamaLAMA de jugak perkara yang menyeronokkan

aku still engat
macam mane perempuan tuh asik buat cite pasal aku
walaupun aku ta buat
tapi dye cakap aku buat
korang sakit hati ta agakAGAK ?
n bile keje, bertaik telinga aku denga
bile desas desus cakap
" DIANA BUAT KERJA LAMBAT "
aku diam jea n senyum
tapi ta bermakne hati aku ta terguris
hanya tuhan jea yang tahu perasaan aku time tuh
hm, watpe la nak wat keje cepatCEPAT erk?
klu aku wat cepatCEPAT t orang cakap aku wat keje kelamkabut
so, aku cube relaks mase wat keje
rase nye itu la yang wat aku rase kurang penat kot?
HAHA

hm...sebelum aku bercerite
sori kalau de sapeSAPE terase
aku bukan nak mengate, cume nak meluahkan perasaan
oke, aku bagitau la ye
LAIN MANUSIA LAIN PERANGAI
de manusia, kalau dia ta puas hati
dye tros cakap depanDEPAN
de manusia, kalau dia ta puas hati
dia akan pendam n sabar

n aku neyh pulak
memang jenis manusia yang sentiase menggunakan perkataan SABAR
bile de problem dalam idup
pe kate orang? REDHA? HAHA :D
sume nye aku berserah pade tuhan untuk setelkan problem idup aku
sebab aku tau
aku sendiri ta mampu nak setelkan sendiri
cube pk, umo aku? still 19tahun
n orang sekeliling aku?
sume nye atas aku n de yang dah kawen
tapi tolong la
jangan asik nak pakse aku ubah diri aku
sebab menjadi diri yang sebenar kan lebih baik :)
kalau nak suro aku ubah pong
tunggu la umo aku dah meningkat dewasa macam korangKORANG
mase tuh baru la aku nak belajar erti kate MEMBERONTAK
so, chills up friends
aku ta penah tinggikan suara bile dengan kawanKAWAN aku
bile dengan kawan
aku ta penah rase nak marah dorang bile dorang de wat salah
sebab aku tau
perasaan marah tuh la yang akan rosakkan hubungan persahabatan
jadi aku rase itulah erti kata KAWAN SEBENAR
SABAR dalam perhubungan :)

tapi....
aku ta paham
sikap baik n sabar aku kadangKADANG buat kawan aku sendiri ta suke :(

~ DA n ~
p/s:
malam tadi memang aku badmood
tapi badmood aku tros ilang bile dah berborak dengan someone tuh
papepong tengs sebab sudi wat aku epi (",)

0 kutukan ?: