Tuesday, December 20, 2011

Trip to Cameron Highlands

tahun neyh datang pulak hangin mak aku
nak pergi MAKAN ANGIN :D
n nasib baek jugak sebab aku dapat cuti
kalau ta?
meraung, menangis n macamMACAM la aku at KLUANG tuh
HAHA
so, awalAWAL pagi (lepas subuh kot)
kitorang dah gerak
time otw tuh
tade langsung brenti makan at mane2 perhentian =,=
gareGARE penuh nak mampuih bagai
oke sampai petang dekat cameron jea
perot dah macamMACAM lagu
tambah plak nan cuaca sejuk semacam
malam tuh barulah kitorang sume gerak kua makan

gambar pertama kitorang :D

lepas makan, jalanJALAN ke kedai runcit
beli pe? BEKALAN HARIAN
HAHA
megi, susu, kopi, gule
macamMACAM de :D
oh ye, kitorang de jugak singgah kedai barang cenderamata
alahai, pesal ayat cam skema plak? Keh3

keesokan nye, kitorang pagi2 dah gerak nak menelajah seluruh cameron
tempat pertama : CACTUS POINT
banyak jugak aku amek gamba
cume malas nak uplod at sini, HEHE

gamba FULL kami :)

neyh, sebelum balek
CUPCORN at CAMERON memang lain gile nak banding at sini
maybe sebab segar dari ladang kot? HAHA
yang penting, tukang jual mesti nsem
baru bertambah sedap plusPLUS gitu :D

tempat kedua : TAMAN RAMA-RAMA





tempat ketiga : TAMAN STRAWBERI

tapi keciwa sangat sebab ta dapat petik :(
so, dapat amek gamba jea lo


saje kot aku buat gaye GEDIK camtuh, HAHA

keesokannya, dah packing barang nak balek
cukup la dua malam dekat CAMERON
taleyh tahan aku nan sejuk nye dah serupe pegi lua negara
HAHA


otw balek tuh, still ta puas ati ta dapat petik STRAWBERI
so, singgah la kejap dekat TAMAN MADU LEBAH
( sebab dekat signboard de tulis bley petik STRAWBERI )
tapi bile datang? hampa plus hampeh
kene tunggu 2 ari agy baru bley petik
haih =,=


tempat seterusnya, LADANG TEH BOH
neyh permintaan adeq kecik aku
sibok nak amek gamba dekat ladang teh
pe bley buat kan
bukan selalu datang sini
ikotkan jea la



tertanya-tanya sama ada nak pegi TANDAS atau TOILET ? :D




breakfast :D

sampai jea rumah
GOSH yang kitorang pk kan
tengok la muke monyok dye bile kene tinggal 3 ari
kesian kau kan GOSH
klu de whiskas perasa STRAWBERI dah lame aku belikan
HAHA :D

~ DA n ~

0 kutukan ?: