Saturday, December 10, 2011

Ta Sabar Nak Cuti :)

oke korang, aku still at KLUANG right now !
jangan engat aku tulis blog ari neyh sebab aku dah balek PONTIAN ye
DOUBLE SYIF
syif yang memang ta asing dah bagi aku
sebab?
selang dua hari, kene DOUBLE SYIF
ta larat aku nak wat ari2
dua ari DOUBLE SYIF pong aku dah rase nak demam :(

oh, aku cube pendek kan entry aku ye.
CUBE :)
macamMACAM hal dah jadi
aku pong ta tau nak cite camne
oh ye, aku dah de CIDAHA baru (mybe?)
CIDAHA agy, haih =,=
ta abes2
tapi CIDAHA yang terbaru tade la sehensem yang dulu, HAHA
aku suke mamat neyh sebab dye KELAKAR
bile pk2, maybe lelaki yang aku suke memang jenis KELAKAR kot?
aku pulak memang jenis benci lelaki kaki ROMANTIK neyh
ta suke n ta suke !
memang aku ari2 jumpe mamat neyh
n bile jumpe jea mesti wat aku tersenyum n tergelak
tapi ta lame agy aku dah ta nampak dye dah
sebab dye dah pindah
sedih kan?
time neyh la aku rase lagu DADALI tuh sangat seswai untuk aku
bile dye dah pergi
DI SAAT AKU MENCINTAIMU :)
aku memang penakut dalam bab perasaan neyh la =,=

hm_
rase makin panjang pulak entry aku neyh
HAHA
lantak la ye :)
ta sabar ye rase nak cuti
14 DISEMBER 2011 until 21 DISEMBER 2011
tuh tarikh aku cuti
tapi untuk makluman ye
16hb~18hb - makan angin CAMERON HIGHLAND :)
so, bz la .
HEHE
tape, klu free I calling2 u'olsss :D

~ DA n ~

0 kutukan ?: