Sunday, February 28, 2010

dialog (--")


borink borink taim !
today memang borink gila .
tak ramai yang layan aku .
rase macam ditinggalkan pulakkk .
huhu :(

pagi neyh still tak tito even jam tua kerepot di rumah tuding ke angka 2a.m
haiya, neyh kes membute dari tengari sampai maghrib maybe .
HHE :D
sempat jugak borak nan ex-pacar punye kawan dekat ym .
ta tau nak post pe .
aku post jea la dialog aku and ex-pacar punye kawan .

buzz !
oit oit
oit. ko xtdo agy ke ?
heh, ta la. ptg td dh membute kau o9 atne ?
haha..aku on9 kat cc la..
oh yeah ? wtpe jea ? men game ?
haah la..xkan skodeng lak..ape la ko nieh..
haha, mane la tau. eh ? bukan obi kau kea ?
otak ko..sumbat mulot ko ngan cili bru taw..
haha, macam macam. tpe la, tanak ngaku
haha..pape je la ko nieh,,
kau tepon aku ari tuh erk ? sori doe, tenga mamai
haah kot..bile??
ntah, lame suda
agak nye kot..aku xingat la..
kau memang, cepat ilang ingatan. kesian
siot ko..ko kat mane tu??
at uma le, haiya. eh, dh cite nan ko ?
cite pe??
aku dh lulus moto
eleh...moto jerk?? kete X??
skunk tenga blaja kete, huhu. bab kete lak prob, aku tak ske M A N U A L
haha...ok la tu..leh gak dpt lesen P
heh, tp bosan la blaja. aku jnis bwk laju, cgu tuh asik tego aku jea. haiya
haha..slow2 la..tp aku skunk da xmaen la lesen P nieh,,hahaha
oh yeah ?? kau dh lepas ??
da. aku da lesen penuh la...
besnyer
lesen CDL, P nieh da xmaen la,, hahaha
haha. yelah, kau pro
hahaha..
kau blaja kat mane dlu ?
kat bentara la..mane lagi...
oh yeah ? litar tuh terok la skunk, klu oke dh lme aku wt drift
ceh!!,, xmau kalah,,
jangkit abg aku
haha..tp kete auto ne bleh drift..
oh ? auto taleyh erk ? tah la, tak expert bab kete
pape jerk la..
kau ckp nak bg aku no. saddiq
topap xde..nom pown xde la. hahhaa
ces, kau klentong siot. peh peh, haiya
ape lak klentoing,,btol la..
ckp nak bg, tp de pengeras plak. ces
haha..
kate bg free
xde la..kne la byar sket..pnat aku cari budak tu taw,,
haha. mcm jejak kasih jea. len kli jumpe agy, amek gambar dye
siot jek...tgk la nanti,,law jumpe aku amek la..tp law gamba mahal sket..rm5 taw..
siot jea, no. susah, gamba pong susah, haiya
hahaha....
mende pe kau nak bg aku free ??
taik aku,,,nak x??
siot, suda la kau. ala, skali skala tulun aku
pengeras tetap pengeras ya,,hahaha
kemut kemut kemut
hahaha...wei...aku nak out dlu la..
oh ?
ade kje sket kat luar. hahaha
oke. keje pe la tuh
ade la...kje org bujang,,
haha, yelah. maybe aku tau
siot.. otak kuning...
aku nak gi mencekik la..pwot lapo..
ye ye
nanti2 blew2 bual2 agi .a
oke
ok bye2..
tata

HHA :D
tuh jea la kisah dye .
whos SADDIQ ?
Hhe :))
aku peminat setie dye taim at skula dulu .
fes taim nampak ,
teros feel in love gitu .
HHA :D

*teringat fes taim borak nan dye at library skula :))

p/s : maybe smiley yang diletak agak memburukkan post. HHA :D

~ DA n ~

0 kutukan ?: