Friday, May 21, 2010

LESEN MOTOR + KERETA !



Finally !!! Ho..ho..ho... ^o^

yeah...yeah..yeah...
setelah sekian lame aku memegang lesen L ,
finally dapat jugak aku ke arah L to the P .
(bangge gilaGILA...)
bangge bukan sebarang bangge doe .
aku nak amek lesen P neyh siap bley sampai demam n nangisNANGIS .
y ?
coz aku dapat lesen neyh setelah 3x percubaan !!!!
(--") membazir duit betol !
hmmmm...
aku tak lulus gareGARE sebab tertentu .
fes : JPJ yg test aku tuh memang tak pernah luluskan orang(--")
seken : aku blaja pakai kancil tetibe dapat viva pulak kan .
tert : aku LULUS gareGARE JPJ tuh memang baik gilaGILA punya orang.
HHA :D
lastly ,
aku nak ucapkan thanx kepade cikgu aku kerane sudi mengadap muke aku ,
( yg tak bape lawa neyh )
setelah sekian lame.
HHE :))
thanx jugak kepade ummi aku ,
kerane sudi menanggung kos untok aku dapatkan lesen neyh.

p/s :
tetap tak boleh pakai AVANZA n PERSONE family aku ,
y ?
family aku malas nak tampal sticker P (--")
so, pakai KANCIL jea la.
tapi tetap bersyukur sekurang-kurangnye sume kete family aku AUTO !
^o^

~ DA n ~

0 kutukan ?: