Monday, May 31, 2010

Hari Seperti Rainbow...

- ahaks, muke tak lawa de ati nak tayang -

well, sebenarnye nak jakon dengan tudong "RAINBOW" aku :))

nak tanye kowunk,
if pegi skola tade somtink yang menyakitkan ati memang tak sah erk?
senang cakap la,
pegi skula jea of kos de mende yang wat aku HOT !

example: time subjek MUET tadi
madam suruh aku jadi ceti haram ari neyh,
member aku yang slalu jadi ceti tuh tak datang pulak.
ceti haram? untok ape?
kutip denda untok student yang tak bawak DICTIONARY.
ala, setakat RM0.50 pe la sangat.
tapi, time aku mintak student lain sume macam buat muke.
hello...sengkek sangat eh?
aku tengok makan bukan main berpinggan dekat kantin.

cerita pulak pasal student A, B n C.
student A: weyh, tayah kutip la. aku kongsi dengan dowunk.
aku dengan baik ati, lepas jea la student neyh.
(sebab dye hensem ^^ HHA :DD)
student B: ala, 50sen pong nak kutip(sambil keluarkan duit)
dalam hati aku, if tanak kene denda, len kali bawak la.
dasar mangkuk hayun betol.
then, aku tanye pulak dekat student C,
bawak kea tak DICTIONARY tuh.
bley pulak dye buat muke kerek dye.
and cakap: kau tak nampak DICTIONARY dekat depan aku?
dekat blakang pulak student A bley nak nanye aku:
pesal name kau HAFIZIE?
what the....
arghhh..suke ati la name aku nak macam mane.
bukan nye de kacau idop family kau.
celake betol.
if tau, aku tulis jea name dye dalam buku denda.
(--")
ruido, ari neyh menghepikan aku setiap mase.
papepong thanx yaw.
kerane kau, aku ilang boring dalam kelas
even, memberMEMBER aku tak bape suke nan sikap kau.
kerane? KECOH sangat.
HHE :))
oh, lupe pulak aku nak cakap.
ari neyh tetibe jea WHISKES tegor aku.
mimpi pe pulak la mamat sekor neyh.
tapi bagos jugak la,
coz aku sebenarnye mane la suke gadohGADOH neyh.
^o^

p/s: ABANG PENCURIK KERUSI,
kenape kau asik tengok aku bile aku tengok kau?
aku nak berbual dengan kau,
tapi aku segan tau tak.
so, bley tak if kau yang mulekan perbualan?
(--")

~ DA n ~

0 kutukan ?: