Thursday, May 27, 2010

Gadoh Episode 2

- although dis picha not so good to see, i still love it :)) -

dis morning, mood aku still dalam kesuraman.
masok kelas memang ketat mulot aku nak senyum dekat memberMEMBER.
kerane? kejadian semalam still terngiang-ngiang dalam pale otak aku neyh .
memang aku dah hangin gila nan WHISKES n FRISKIES.
and pagi tuh aku dah de ayat yang aku nak cakap dekat cikgu kelas aku,
untuk lingkupkan dowunk.
Ho..Ho..Ho..^o^
but dis morning jugak, aku tengok mood ruido pong same macam aku.
kerane? student kelas aku punye hal la.
tanak ikut arahan dye.
sampaikan dari pagi sampai ke naik rehat,
dye still tanak tegor aku.
bile pikirPIKIR, aku de wat salah kea??? (--")

time PA, dengan cikgu Cina aku.
beliau ajar oke, just pale otak aku yang lembab sangat nak masok.
sori sir !!
then, aku mintak kawan aku yang sowunk neyh tolong ajarkan.
dapat pulak masok.
HHE :))
then, aku nak try jawab soklan lain.
tetibe jea, ruido bangon dari tempat duduk dye,
then, pergi ke meja aku sambil sebut my full name
" Nurul Hafizie Diana binti Mudzakir"
aku just senyum and gelak jea.
finally !! dye tegor aku jugak . yeah !
( tapi jgn la panggil name penoh aku =.=)
tujuan dye ke meja aku,
dye nak mintak tolong ajarkan pe yang sir ajar dekat depan tadi.
then, dengan banggenye (sebab dah faham)
aku pong nak ajar dye.
bru jea bace 1 or 2 patah perkataan,
dye dah kate "okeOKE, dah faham!"
Ha????
sambil senyum, dye balek ke tempat duduk dye,
then amek kertas jawapan dye.
eh? dah jawapan nye dah betol kok nak tanye aku agy??
HHA :DD
mcmMCM jea la.
mybe, dye saje nak bukak topik untok tegor aku :))
after dat, aku nan dye still bergurau senda macam dulu.

about mesyuarat pelantikan AJK MPPPU.
memang aku tak puas ati bile name FRIEKIES di sebut.
benci gilaGILA.
sape tah yg mandaiMANDAI calonkan dye.
weyh, sedar tak yang orang macam dye tak sesuai langsong untuk memimpin??
nasib baek la lom wat undian agy,
so, aku n memberMEMBER lain still de mase untuk ajak student PRA U JR yg len,
tujuan???
BOIKOT mamat tuh la pe agy.
HHA :DD

p/s: time seni visual, kene gabung kelas pulak.
memang sesak gilaGILA.
tapi yang besnyer,
aku dapat duduk dekat tempat yg senang aku tengok ABANG PENCURIK KERUSI.
HHA :DD
andAND, aku hepi gila coz matlamat aku dah tercapai.
guru kelas aku pong upenye memang tak setuju,
if FRISKIES jadi president kelas,
so, kepade FRISKIES,
kau siap sedia la if jawatan kau kene lucut.
kau tak boleh cakap TAK NAK coz bukti KEBIADAPAN kau,
sume cikguCIKGU PRA U dah tahu
HHA :DD
~ DA n ~

2 kutukan ?:

Ayie said...

Maafkan saya.. sebab komen saya ini tiada kaitan dengan taju entri anda

Nak tanya la..Awak ni orang pontian ke??

Jom ke blog saya Blog A-Y-I-E

NHDiana said...

oh? yupYUP.

will do dat later oke?

anyway, thanx.

:))