Saturday, May 22, 2010

PRA U?

credit to my beska - NOR MAIZATUL ANIZA :)

Pra U ? ape tuh erk ?
mybe adelah di antare kowunk neyh yg tak tau pe jadah tu.
tp if aku ckp form 6 ?
oh? tau pulak ! haiyo .
skunk mane la main pakai form6 neyh .
dah naek taraf jadi Pra U la.
HHE :))
sekarang aku dah jadi student Pra U Junior dekat SMKSP .
tapi sementare jea la .
coz tenga tunggu rayuan upu tuh(--")
aku daftar 10/5/2010 and ari tuh jugak aku brenti keje .
HHU :(
tetibe rase indu pulak dekat bos aku, kaka2 and abg2 dekat opis .
dowunk sume banyak ajar aku .
thanx yaw !
Khamis 13/5/2010
masuk jea bilik guru Pra U ,
tetibe aku disuruh arrangekan jamuan Pra U Junior .
macam naek gila aku dibuatnye .
depan pelajar Pra U Junior(adalah seramai 70 lebih)
aku cube handle mesyuarat mase tuh .
memang tak boleh langsong! (--")
nasib baek de sowunk guru sejarah neyh tulun aku .
thanx cikgu !
sebenarnye aku tanak wat kejeKEJE macam tuh .
macam nak crik PUBLISITI MURAHAN jea !
HHA :DD
tapi berkat jadi "pengerusi sementare" tuh ,
aku dapat tegor dengan budak yang aku suke .
HHE :))

p/s: bingit telinge aku bile de sowunk minah neyh berkate :
"budak SSP macam tak bergune jea"
PANAS !!
Hello, macam budak sekolah kau tuh bergune sangat???
cikguCIKGU SSP dengar memang konpem kau kene buang sekolah .
bak kate pepatah : KERANE MULOT, BADAN BINASE :)
renung-renungkanlah....

~ DA n ~

0 kutukan ?: