Saturday, June 26, 2010

Sayonara Pre-U !!

- muke ku agak kekelabuan? -

Masok : 10/5/2010 Keluar : 25/6/2010

berakhir suda pembelajaran aku sebagai student Pre-U
hmmmm....mybe manusie yang seringkali gagal(like me of kos !!!)
memang ta bley amek STPM
sori to mummy and my daddy kerana telah mengabiskan duit kalian(--")

sebagai bekas vice president pre junior class 1 ^o^
(agak kebelagakkan) <=
aku takkan sesekali lupe nama student kelas aku
:))
student perempuan
Ain, Ummi, Nabila, Aliah, Chai Ling, Phei Fern, Syafiqa, Rohani, Lela, Lala, Neddy and Nina
student lelaki
Paat, Syahmi, Khai, Faizal, Faisal, Rohieszan, Nizar, Yung Ho, Rashid, Bobo and Apiz
student kelas lain ta kire lelaki or perempuan

well, kowunk sume memang bes.
ta sumbonk nan aku
hope kowunk sukses time amek STPM nanti
ganbatte ne !!!

p/s: ABANG BEG MERAH,
kan bes if dapat duduk berborakBORAK nan kau
setakat tegorTEGOR gitu
ta cukup untuk aku(--")
~ DA n ~

0 kutukan ?: