Thursday, October 7, 2010

MYVI ITAM yang ****

hari neyh aku off day
so, disebabkan semalam aku tido dalam jam 2.0oam
pagi tuh mate aku memang liat nak bukak
sampai ta sempat nak sahur(--")
tapi aku tetap tabahkan hati untuk ganti puasa :)

dalam jam 1.3opm lebey gitu la
ummi aku balek dari sekolah
then beliau berkata
" Na, nanti tolong amek Ami tau. Dalam kol 2 "
aku oke jea coz time tuh memang tade nak wat pape kan.
nak dijadikan cerite, mase tuh aku tengah drive
de satu MYVI hitam depan aku
bawak slow gile
makcikMAKCIK klu bawak memang cmtuh la stail dye
ta mcm menyirap pulak aku time tuh
bile sampai depan trafic light
lampu ijau dah tuko jadi kuning
MYVI depan neyh bley pulak terhegeh-hegeh
bile sampai turn dye nak belok
lampu still kuning
tapi makcik neyh buley pulak berhenti tengaTENGA line kuning tuh
ta macam gelakGELAK pulak aku tengok
then aku amek la gamba gune nset lauya aku
( sebab tuh gambar ta bape berkualiti )
HHA :DD

: meh meh, tengok sini :

location : trafic light depan SSP :D

bile pkPK la kan
aku rase makcik neyh tade lesen la
klu de pong ntah skola memandu mane dye blaja
HHA :DD
( aku neyh klu bab mengutuk owunk memang hebat )

~ DA n ~

p/s: semalam sebelum tutup kedai
sempat jugak bergurau senda dengan supervisor aku
muleMULE sibuk cite klu lelaki badan besar, dye punya ***** kecik n pendek
then aku kate " so, klu kurus?? hmmm.... " (sambil tersenyum sinis)
supervisor aku tros kate " u punye CIDAHA la. wau, Diana memang suka punye "
HHA :DD
ta tahan gelak aku time tuh
tapi agakAGAK betol kea ea???
kengkadang aku agak lucah jugak (",)

lauya : loko atau dalam kamus dewan bermaksud tidak berapa bagus
CIDAHA : CINTA DALAM HATI(' ',)

0 kutukan ?: