Monday, November 28, 2011

Mengerah Tenaga .

oke, neyh last aku cuti at PONTIAN
sok dah stat keje
DOUBLE SYIF !
oh, seronok nye saya :(
nak wat camne kan
SAYA YANG MENURUT PERINTAH
macam la ta penah rase 1 hari suntuk bekerja
tengs to tempat keje aku dulu
satuSATU nya tempat keje yang melatih stamina aku
weyh, engat ta penat kea turun naek tangge amek kasut?
agy plak kalau stok sampai
peh, memang rase nak mati time tuh
bile dah sampai tahap gini
aku syukur sebab stamina aku dah terlatih
so, dalam kamus aku memang tade istilah PENAT
(wah, ayat agak berlagak kan?)
aku akan rase PENAT bile keje dengan bebanan dalam otak
biase la kan klu at tempat keje tuh
mesti de someone yang kite ta suke
ta suke pong kene ngadap gak muke dye =,=
SABAR ye DIANA :)
kepade dua orang kawan sekerja aku yang kene p ULU KINTA selame 2 minggu
gonna miss u'all so much
sameSAME la kite mengerah tenage ye? HAHA

~ DA n ~

0 kutukan ?: