Friday, June 4, 2010

"PILIHAN RAYE" ?

old pic (--")

ari ini di sekolah,
terase malas bangetBANGET.
kerane? SENGGUGUT telah melande !!!
tp aku tetap menggagahkan diri
(kununnyer la)
sampai di sekolah, ternampak si A di PARK MOTO
aku menjeling smbil tersenyum.
alamak, dye nampak pulak.
then, dye senyum balek.
HHE :))
dalam ati aku(pagiPAGI aku dh mule miang)
after bacaan yasin,
masok kelas then subjek fes GEOGRAFI.
antare feveret aku,
cikgu yg ngajar pong bes gila.
after dat, student pra u sume kene kumpul dekat bilik tayang.
de "pilihan raye" katenye
calon-calonnye pulak,
sowunk dua jea yang aku berkenan.
yang lain tade ciriCIRI pemimpin langsong.

abes suda "pilihan raye"
aku n memberMEMBER lain duduk lepak saje dalam kelas
seperti biase la ruido mengecohkan keadaan
hmmmmm....
alamak, idea ilang le nak tulis pe.
HHA :DD

p/s: ABANG PENCURIK KERUSI absent lagi(--")
~ DA n ~

2 kutukan ?:

Miq- bukan anak kacukan biasa said...

wa datang meronggeng kat sini.

lately, ronggeng blog wa k!

NHDiana said...

HHA :DD

oke dear :P