Monday, June 21, 2010

Baik Semule? tata APK :(

- gambar di atas tiade kene mengena :D -

hm_
dah 2 ari parents aku dekat KL
( gareGARE my mummy de konvokesyen )
so, aku and adeq aku( yang form4 )
kene blaja berdikari :D

kol 5.30am aku dah bangon
gosok baju skula, kemas buku dalam beg
kol 6.00am mandi
kol 7.00am gerak ke sekolah
awal pulak aku sampai at sekolah ari neyh
tak nampak pong si A dekat park moto
sobSOB(--")

ruido today, ada kalanye menyakitkan ati aku
tapi bawak sabo je la
aku dah buatkan assignment untuk dye
dye pulak banyak songel, cingcong sane sini
bile aku ngolok, mare pulak
eiii, nak jea aku sepak
nasib baek member
if bukan? dah lame dah aku cekik
HHA :DD
.........
oh no?
after rehat, FRISKIES tetibe tertumpahkan air atas meja aku
( padahal kitowunk dah ta bertego sejak gado ari tuh )
aku dengan mate yang ta percaye
tengok jea la air dekat atas meja aku tuh
FRISKIES mulenye cube nak melarikan diri, but !!
dye dengan baik hati mengalihkan buku serta alat tulis aku yg berhampiran
dan segera mencari tisu
member aku dekat sebelah dah stat senyumSENYUM kambeng
sambil FRISKIES meletakkan beberape helai tisu
aku nan dye mampu tersenyum jea
( aku malu kot time neyh )
eh chopCHOP? tuh kire aku nan dye dah baek la erk?
alhamdulillah if baek coz aku kan dah kate aku ta suke gadoGADO neyh :)

banyak pulak mukeMUKE baru ari neyh
dalam kelas aku, masok chinese student dua orang
( lelaki n perempuan)
disebabkan PLKN melande si lelaki.....
HHA :D
pahamPAHAM jea la rambut beliau bagaimane
tapi aku yakin, bile dah tumbuh
mesti hensem if dye sikat ke depan :))
kelas sebelah pulak,
masok student melayu dua orang
duaDUA lelaki, and muke pong bley tahan la
HHE :))
( kemiangan mule tibe !!!! )

p/s: ABANG PENCURIK KERUSI dah pergi !!!! :(
series cakap macam ta percaye jea kan
if tau ari dye last skula tuh, aku datang seyh ! (--")
wuuuu...rindu pulak dekat kau weyh
nape kau pergi tanpe pesan?
( wah, ayat ta mcm bangang pulak kan? )
HHA :DD
well, even kau dah belajar tempat lain,
aku doakan kau sukses wahai ABANG PENCURIK KERUSI :))
( nak kene stat carik lelaki lain pulak lepas ABANG PENCURIK KERUSI )
(--")
~ DA n ~

0 kutukan ?: