Sunday, June 13, 2010

bestfriend forever :)

- gambar di ambil secare rahsie, HHE :)) sori ALEENA -
(ahaks, bilik aku agak bersepah)

:))

post kali neyh, khas untok Aleena binti Isa
member baik aku time sekolah rendah
well, even dah 5 taun ta jumpe
kitowunk still kontek melalui FB, MS or HENPON
(thanx to teknologi terkini even kengkadang aku ta bape gemar)

to Aleena
Insya-Allah aku akan turun ke BATU PAHAT
and lepakLEPAK nan kau
:))
babe, dah masok U jangan lupe aku
and aku doakan kau berjaye merealisasikan impian kau

p/s: huhu, still ta puas mendengar citeCITE Aleena(--")


4 kutukan ?:

Miq- bukan anak kacukan biasa said...

hye,
wah, jumpa kawan ye!
semoga sentiasa bersahabat.
dgn miq sekali k.
ngee.

en_me said...

ayunyerrr.. ehehe

NHDiana said...

miq: HHE :))
insya-Allah.

NHDiana said...

en_me: siapekah yg d mksodkan? (--")