Wednesday, June 2, 2010

Gadoh Episode 3

^-^

sebelum tuh, sori to my mummy and daddy
kerane DIANA telah meng-onlinekan dirinye secare "seludup"
HHE :))

1/6/2010 location: SEKOLAH....
today, time subjek Pengurusan Perniagaan
cikgu suruh sume student kelas 1 pegi LIBRARY .
OMG ! teacher, u noe the wheather dis month can be said SOooo HOT??
and the library can't open the air-cond 'coz to be spoiled(--")
nak tak nak kene la duduk jugak
and aku duduk la dengan memberMEMBER aku sume
tetibe ruido join sekaki
bak kate member aku,
" Di mane de NANA, di situ ade.... "
lameLAME duduk dalam LIBRARY tuh ,
memang bley bikin otak jadi stress
aku stress kea? gareGARE?
if reason nye bukan topik FRISKIES memang tak sah !
ari neyh pe pulak?
tetibe jea dye amek buku rujukan yang sedang aku sibuk nyalin
bukan nak mintak dulu ke pe, neyh pakai amek jea
dasar mamat biadap
dah stat dah moody aku terhadap mamat tuh
and yang paling nak wat aku gelak
ruido bley pulak wat pertanyaan
" pesal kau asik gadoh dengan dye? "
" kowunk penah kapel kea? "
what the hell???!!!!
sape tah nak kapel nan mamat tuh.
hello, minahMINAH yang penah kapel nan dye,
sumenye dah ilang "terune"
so, tolong la jangan nak babitkan aku dengan si dajal tuh.
HHA :DD

p/s: ABANG PENCURIK KERUSI bley main acahACAH dengan aku
comel gila ah aku nengok muke dye
HHE :))
tak rugi la aku datang sekolah semate-mate nak tengok dye ^^

-------------------------------------------------------------------------------
ari neyh punye cerita
sume owunk anggap aku macam suke ruido
ye ke?
rasenye tak kot
aku anggap dye kawan lelaki rapat dalam kelas jea
and tak lbey dari tuh oke?
nanti bile kecohKECOH cakap aku suke dye
pe pulak ruido pk
mesti dye tanak layan aku agy nanti
Huuu(--")
kenape?
takkan la dye nak pompuan huduh macam aku suke dekat dye?
HHA :DD
sebenarnye nak ucapkan thanx jugak pade dye
coz bile aku sorangSORANG dalam kelas,
dye tukang temankan.
bile membeMEMBE aku tinggalkan aku,
dye tukang temankan.

ari neyh aku kurang cakap dalam kelas
tandeTANDE demam mule muncul
saket tekak, selsema, batuk
urghh...

de 1 perkare ari neyh yang wat aku bengang gile
tapi tanak cakap(--")

p/s: patotlah aku rase idop aku kosong ari neyh
ABANG PENCURIK KERUSI absent....(--")
~DA n~

0 kutukan ?: