Monday, October 31, 2011

Cuti 1 - Jog :D

ye, aku sedar aku makin GEMOKKKK !
so, mase cuti neyh la aku mule merajenkan diri nak p jog nan femly
hehem,
sebenarnya de makne jugakkkk neyh, HAHA ;D
nak bekfas at tempat abg siam punye pasal
oh, sebelom pergi kene jog dulu mengeluarkan peloh serta lemak kolestrol
hope ta berbau after dat =,=

baru 1 round dah pancit, uhuks =,=
nampak sangat dah lame ta jog
adeq aku pulak sibok nak pergi taman permainan
so, abes 1 round kitorang tros singgah at situ
aku cam biase, konpem nak amek² gambo
dalam diam saje nak tunjuk baju trimming aku baru beli
tapi nampak agak besar kotttt .
ah, abaikan :D

abaikan mate bengkak den, mlm tadi baru berdrama =,=

neyh la budak kecik sibok nak main buai :D

tengs to our mummy ! :*

pas abes jog n bekfas, singgah kebun atok aku, serius banyak nyamuk !
tapi bes sebab dapat curi klape 2, 4 bijik
HAHA :D

~ DA n ~

0 kutukan ?: