Thursday, October 20, 2011

DIA :)

oke oke
di sebalik TRAGEDI OKTOBER
de jugak kisahKISAH len :)

ari neyh pegi KP
kononnyer rancang nak p Jaybee =,=
tapi bile tengok forum ta cukop
plan cancel
so, engat nak jalanJALAN sampai lebam jea la
HEHE
klaka bile teringat balek
aku cube nak elak daripade lalu kedai DIA
lasLAS asik lalu jea la =,=
yang spoil, time aku lalu, aku ta pandang DIA langsung
tapi aku perasan DIA cam de TER pandang aku(PERASAN)
tapi aku wat dun noe jea la
biase la orang dah ta sudi :'(
alamak, sedih jea bunyi !
rilek DIANA, ramai agy LELAKI TERHEBAT di lua sane
caiyokkkk ! :)

time tunggu kawan aku beli nset,
aku nampak DIA agy
tenga berjalan ke belakang
area world of herb
p rehat kottt
nak kejar p tego, t cakap aku cam STALKER plak
HAHA
batalkan niat =,=

hm_
bile stat dari ari neyh
baru la aku paham
aku neyh memang tenga mengelak dari bertembung dengan DIA
kalau dulu sebelum kenal DIA
aku asik pegi kedai DIA n beli macamMACAM sampai tengokTENGOk duet tinggal seciput
CINTA DALAM HATI punye pasal kan? HAHA
tapi sekarang lain
aku just lalu n berpaling ke tempat lain
kadangKADANG aku ter pk
nyesal pulak bile dah dapat no DIA
ta tau la kenape =,=

senang kate aku neyh SENANG LUPEKAN CINTE :)
n aku SENANG JATUH CINTE
HEHE
cam bangang pong de =,=

- to DIA -
papepong if awak betol dah de gf
sy tak pernah bencikan awak n takkan ('',)


...hope awak bahagia :)

~ DA n ~

p/s: tapi tiap kali aku bukak FB, mesti aku nak taip name dye! arggggghhhhh! =,=

2 kutukan ?:

adnenanz said...

ooopsy! Nana sedang dilamun cinton.
weh mase aku bace ayat ko yang last tu an, yang ayat "sy tak pernah bencikan awak n takkan
hope awak bahagia"
bunyik die macam ko takkan hope die bahagia au :))

NHDiana said...

HAHA =))
t aku selang agy 1 baris le.