Monday, October 31, 2011

Cuti 2 - Kluang?

actually dat pic was my bekfas for today

pe aktiviti ari neyh agaknyer?
oh ye, pegi KLUANG uruskan hal.
hal pe? rahsie ...
after dat engatkan bley la jalanJALAN dekat KLUANG MALL or KLUANG PARADE
tapi hajat ta kesampaian
penat jea dressing cam pe bagai
kalau tau pakai tudung bawal n t-shirt jea
HAHA :D
oh, tuh jea la kottt
hm_
ha, nak cite somtink
ari neyh de budak FB mintak no aku
not bad jugak budak nye, rambut blonde
memang fav aku kottt
HAHA :D
tapi sori, aku susah nak percaye budakBUDAK MUKA BUKU neyh
melainkan depanDEPAN jumpe aku
oke la
tapi setakat neyh aku lom jumpe agy la yang mintak no aku depanDEPAN
maybe tade kottt
aku paham aku huduh banget =,=
hm_
tetibe aku teringat DIA
teringat kejadian aku mintak no dye macam mane
bile engat balek, mesti aku ketawe sensorang
gile kau DIANA =,=

~ DA n ~

0 kutukan ?: