Saturday, October 1, 2011

Kursus : Hari Pertama (ii)

akviti kedua rapid shooting
tapi aku ta dapat nak amek gamba sebab pemandu pelancong dah bagi nasihat
memang TOTALLY WET !!
so, melepas lerr =,=

after rapid shooting
melawat PERKAMPUNGAN ORANG ASLI
seronok tengok dorang nyalekan api hanye gune geseran kayu
cukup hebat kan? :D

anakANAK kecil sedang bermain ('',)

ye, inilah TOK BATIN, penghulu kampung

warga dapur KJM, opss, aku sepatotnye de skali, al maklum la nasib si potograper =,=

as usual, aku memang suke menyelit :D

satuSATU nye gamba staf KJM beramai-ramai ('',)

tekun sume tengok TOK BATIN menyalekan api

kejadian neyh lepas aku menyumpit, olahan ENCIK AZHAR yang buat kitorang sume tergelak besar
(aku pong lupe ayat beliau pe =,=)

de gaye kan? bakal penduduk OA :D

gamba dinner malam ta amek sebab ?
bateri kamre sedang di cas, HEHE :)

~ TAMAT KURSUS HARI PERTAMA ~

~ DA n ~

0 kutukan ?: