Saturday, October 1, 2011

Kursus : Hari Pertama (i)

yeayyyy !
neyh fes taim aku rase epi bile nak p kursus
coz what huh?
tempatnye Taman Negara Pahang
bunyi cam bes kan?
so, mmg xcited gileGILE ah.
2 ari sebelom aku dah sibok nak packing baju :3

Jumaat, 8.30pm
berkumpul at dapur KJM
coz kate nak gerak kol 9.00pm
but? de jugak yang datang lambat =,=
engatkan klu datang awal
bley pegi cepat
tapi aku sentiase memegang kateKATE neyh
" bia kite tunggu orang, jangan orang tunggu kite "

sempat agy kami bergamba :D

otw p pahang agak mengantok =,=
de antare staf yang memang tido nyenyak gile
tp tade la smpai berdengkurrr, HAHA :D

agak jaat kan amek gamba orang time tenga tido?
nasib baek aku de beg DOMO yang menghalang
sebelah aku? Kak Syikin yang serupe antu bungkus, HAHA :D

...sampai sudah...
sementare menunggu ketua rombongan kitorang isi borang n cop sane sini
kitorang amekAMEK gamba jap

tengs to ENCIK HAIRI NIZAM (my supervisor)

with mak menah(PUAN AMNAH) - ta tau kenape suke sangat nan gamba neyh, HAHA ;D

jangan salah sangke kepale aku de BUNGA !
tuh papa jaat muncet punye keje
klu aku tau dah lame kene sepak, HAHA :D

dari kiri, ENCIK AZHAR, ENCIK RIZAL(papa jaat muncet), ENCIK YUS, ENCIK ZAKI

abes suda sesi photoshoot sajeSAJE
.....

kitorang melangkah ke tempat 'parking bot'
nak p resort tempat menginap, memang kene naek bot dulu
kesian kepade yg senang mabuk sungai
HEHE :)

ha, sampaiSAMPAI jea, aku teros terpandang ABANG RESORT !
memang nsem kot? pandangan mate aku la
dye de pasan aku asik gamba dye
tp nasib baek ta mare, SENYUM ade la ! HAHA
~ senyum, ta perlu kata apa-apa ~

aktiviti pertama
naek jambatan gantung
sumpah TAK GAYAT LANGSUNG !!!
bes ade la :D

sebelom naek jambatan gantung

ha, neyh aku yang sememangnyer SAKAI ! HAHA
peloh dah melekat at badan .
wootWOOT, JANGAN ZOOM ! :D

tengs ENCIK MD NOOH amek gamba

abes berjalan atas jambatan gantung
sumpah penat gila =,=

otw ke tempat penginapan
gamba sememangnyer nak fokus ke ABANG RESORT :D

~ bersambung ~

0 kutukan ?: