Sunday, October 2, 2011

Kursus : Hari Kedua (i)

mulekan pagi anda dengan keceriaan :D
aktivit pagi neyh semangat kerja berpasukan
dah serupe hari keluarga aku tengok

oh, tetibe aku terniat nak amek gamba dengan ABANG RESORT
so, pagiPAGI aku dah sebok bersolek =,=
padahal pagi neyh dah tau de sukan
siaplah mekap, cair jugak kau nanti, HAHA :D

yeay, sebelom bersukan, isi perot dulu penambah tenage :)

ha, neyh baru betol gamba full warga dapur KJM :D

aku memang suke menyelit kan? HAHA
memang ta d undang pong time dorang sume amek gamba
aku jea tetibe datang =,=

sebelom memulakan acara

kumpulan 1
( dari kiri - PN. SITI , CIK YANA, PN. MAHIZAN, MAK ROS, EN. MD NOOH, EN. RIZAL)

kumpulan 2
( dari kiri - aku, EN. AZHAR, KAK YAN, EN. YUS, EN. CHANDRA )

kumpulan 3
( dari kiri - PN. AISYAH, EN. HAIRI, PN. SALIMAH, EN. SHAMSUL, EN. ZAKI )

kumpulan 4
( dari kiri - EN. HASHIM, EN. JAFFAR, KAK ZATI, KAK SYIKIN, MAK ROI )

berjabat sebelum final

staf lelaki

staf perempuan
( de sorang ta masok, ta paham la dengan beliau =,= )
- tengs ENCIK RIZAL

hooo, abes sudah bermandi peluh
after dat?
mandi air terjun !!!
excited ta terkate kottt, HAHA :D

sebelom mandi macam biase la photoshoot dulu - tengs ENCIK YUS :)

nampak excited kan? :D

abes mandi, kemas barang serta makanan, macam berkelah pong de kitorang neyh

:)

~ bersambung ~

0 kutukan ?: