Wednesday, November 2, 2011

Cuti 4 - Pig's Flea? =,=

hari neyh skali agy aku dah rase bosan tahap gaban
nak kua jumpe member
sume bz nak berperang nan exam
so, aku yang tau menghormati merekaMEREKA ini hanya pasrah
seorang diri di rumah
mengadap fb yang semakin lapuk

oh ye, kebetulan teringat
semalam aku o9 fb sampai pukul brape pagi ntah
aku de la tego sorang mamat neyh
kire hot jugak kot dekat fb
muke comel :)
aku tego at IM chat fb n ta sangke dye eply
kire ta sombong la kan
seronok jugak berbual dengan dye
ha, tuh jea aku nak cite.
HAHA
maleh den nak kabo panjangPANJANG

my bekfas for today, DONUT made by Alifah's mom, tq
( even aku yang beli dari dye, HAHA :D )

petang neyh ujan agy =,=
asik ujan jea skunk kan?
nasib baek kain baju sempat kering
kalau ta memang bau hapak
sedang aku sibok mainMAIN dengan GOSH
tetibe aku ternampak somtink merayap at tangan aku
serangge, tp mase tuh aku still ta tau tuh pe
so, aku tanye la ayah aku

" abah, tuh binatang pe? "

" tuh kutu babi weyh ! mane kau dapat?! "

aku pong pe agy, tros campak GOSH ke tepi
then penyekPENYEK kan binatang yang bername kutu babi neyh
aiseh, neyh mesti dari bulu GOSH !
memang nak kene mandi dye neyh
aku tros sediakan tab mandi dye, dengan syampu n air panas

GOSH, hari neyh mandi ye ('',)
ha, neyh la GOSH selepas di mandikan
kesian dye sejuk sangat sampai terkencing dalam toilet
nasib baek dalam toilet, klu at ruang tamu?
memang kene penyapu la jawabnye
papepong, GOSH suda wangi la ini hari, sukeSUKE :)

~ DA n ~

0 kutukan ?: