Saturday, November 5, 2011

I tink dis is the last time.

pe agaknyer maksod tajuk aku dekat atas tuh?
hm_
aku dah buat keputusan untuk lupekan DIA
kenape la aku selalu mengharapkan someone yang ta mungkin akan jadi milik aku?
sedih kan jadi orang macam aku?
sob3
tapi, bile pk2 aku still mude nak pk bab kapelKAPEL neyh
so, DIANA ! KITE ENJOY !! :D

oh ye, kawan aku cite
de satu malam tuh, kawan aku boleh termimpi AKU n DIA
sengal kan?
tapi mimpi tuh tade la bes mane
cume mimpi tuh memang menampakkan kerenggangan hubungan aku n DIA
dulu kalau aku pergi dekat kedai DIA
aku punye lah tersenyum lebar sampai ke telinge
tapi dalam mimpi kawan aku tuh
aku diam seribu bahase n DIA?
DIA bz main handset, bile kawan aku tanye itu ini
DIA jawab, tapi mate hanye pandang handset
n de satu mase tuh bile kitorang berdua dah lame sket dekat kedai DIA
DIA pandang aku, n tanye aku somtink
kawan aku cite, ta dapat nak tangkap DIA tanye aku ape
hm_
bia la DIANA, tuh sume kan mimpi
PERMAINAN TIDUR

tapi kan....
aku tetibe teringat peristiwa dulu
mase second time aku p kedai DIA dengan kawan aku
DIA de cakap somtink, tapi aku cume senyum
sebenarnye aku ta denga DIA cakap pe =,=
bodo la kau neyh DIANA

but it's all over right now
aku nak cube cari MANGSE baru pulak
HAHA
biase la kan
mase mude neyh la kene enjoy2 :)
oh, tp aku still p kedai DIA la kan
aku nak lupekan DIA ta bermakne kami ta berkawan
bak kate orang berkawan bia seribu ('',)

~ DA n ~

p/s:
tapi kadangKADANG aku still takut nak berhadapan nan DIA
don't noe y la sygs .
oh tuhan, berilah aku KEBERANIAN serta KEKUATAN :)

0 kutukan ?: