Friday, November 4, 2011

Cuti 6 - Last . .

oh? cuti dah last?
aku hepi kea? aku sedih kea?
ntah la erk
perasan bercampur =,=
tapi bosan jugak kottt bile balek PONTIAN timeTIME gini
tade sape nak teman aku hangout :(
sume bz jea kan
tape, sabar jea la DIANA
tunggu bulan DISEMBER nanti :)
oh, I CAN'T WAIT !!! :D

hari neyh bekfas telur separuh masak
aku terpecahkan pulak telur kuneng nye =,=

oh? tetibe aku ternampak pulak pau semalam
HAHA
pe agy keje aku? aku p le panaskan
pagi neyh memang aku makan banyak gile =,=

pagi, time aku tenga sidai baju
cam biase la si EMO tuh nak mintak makanan dari aku
aku pong letak la makanan dye
tengok makan sikit jea kan
pahtu, dok depan pintu, bisingBISING
nak masok la tuh =,=
no way la EMO
K**** gatal pancit sane pancit sini
kalau tau bersihkan sendiri tape jugak
hm_
tetibe aku ternampak somtink
DARAH? dtg dari mane pulak la =,=
then aku terpandang kaki EMO
haih, neyh mesti kes gadoh
gengster neyh klu ta carik pasal ta boleh kot

kesian :(
gengster gengster pong aku tetap sygs kau tau
( tapi, aku tengokkan jea la luke dye tuh, malas nak wat pape )
HAHA
jaat punye majikan
ala, tau la luke tuh nak baek sendiri camne :)

oh, dah sampai mase
nak berkemas
nak balek KLUANG
so, nanti jarang la aku update blog
papepong tengs u'olss coz sudi bace entryENTRY aku yang membosankan neyh
( de kea yang membace =,= )

~ DA n ~

0 kutukan ?: