Sunday, November 27, 2011

Feel Better (",)

oh, pe maksod tajuk aku kali neyh?
HEHE
meh sini aku cite
ari tuh aku jalanJALAN dekat KP sebelom p keje
kawan aku konon nak beli barang sket dekat GIANT dlm tuh
bile dah abes beli barang
tetibe aku rase nak p kedai DIA
tapi TAKUT
kawan aku cakap la
ala, p tengok jea kot mane tau de barang baru
so, aku BERANI kan diri
bile dah at depan dye
dengan muke selambe, aku tanye la mende yang aku nak
aku bley plak bahase kan diri DIA "abang"
DIA senyum jea kot
HAHA
n itu bermakne DIA tade la "menyampah" nan aku kan?
so, sile layan saya macam customer awak seperti sebelum neyh ye (",)
aku terpk jugak kenkadang
nyesal pulak mintak no. dye time dulu
kalau bley bia la begini :)
lebih comfortable

~ DA n ~

p/s:
de somtink yang menghepikan ati aku ^^

0 kutukan ?: