Thursday, November 3, 2011

Cuti 5 - Semakin Habis =,=

haih, cuti semakin habis la pulak
rase nye tade langsung kenangan terindah sepanjang aku cuti neyh
klu de pong, DALAM MIMPI jea la =,=
eh, tapi series u'olss !
dalam dua tiga hari neyh asik termimpi dua lelaki yang sama
n DIA pong de =,=
dah sah kau angau la DIANA .

okeOKE
nak cerita di sini
petang hari neyh aku pegi ECONSAVE dengan umi n abah
gedebak gedebuk at dalam tuh
then otw keluar
umi aku sempat agy nak nyinggah beli cupcorn dekat 1 kedai dalam ECONSAVE
aku pulak, teman la dye kan
huh, tapi kaka kedai neyh memang bikin aku panas
umi aku nak beli pau, 2 kaya, 2 kacang, 1 kari, 1 sardin
tuh pong susah nak engat
padahal customer dye cume aku n umi jea time tuh
so, tade la mende yang perlu d kelam kabutkan kan?
cam ta tau meniage la senang cakap
ha, kan aku dah hangin :D

hari neyh bekfas DONAT agy, n beli dari orang yang same
lameLAME muke aku pong dah serupe DONAT daa...

ha, pagiPAGI aku ternampak GOSH aku yang pemalas tuh
keje dye gitu jea la, TIDO TIDO n TIDO
tade exercise langsong =,=
tapi dye still comel la kottt
tengok dye tido dekat atas beg aku
mesti dye rindu dengan bau aku
( bau bacin? )
HAHA
let's see :))

kan?
so, ta jadi la aku nak kacau dye
nyenyak tol tido =,=
mentangMENTANG tenga musim hujan
kuceng at uma aku sume melantak tido jea la
aku neyh yang taleyh nk tido
ta tau nape =,=

tengok la
nyenyak betol si HYPO neyh tido kan?
mase tido suci jea la muke dye
bile dah bangon? =,=

oh, ekceli mase tenga jalanJALAN at ECONSAVE tuh
aku ternampak SNEK IKAN DAHFA
tetibe aku teringat si GOSH tuh
mesti dye suke kalau mende neyh de :)

ha, memang dye suke tahap gaban pong
aku baru jea bukak mende neyh
idung dye dah gerakGERAK
dah dpt detect la tuh
pantang betol !
tapi comel la tengok dye berusaha nak makan mende tuh :D

comel kan? :D

malam neyh memang aku tido lambat la jawabnyer
nak kene kemas segala menatang dalam lappy n komputer umah
gareGARE aku
disk sume makin penoh
aisehhh =,=

~ DA n ~

p/s :
aku ternampak DIA o9 fb !
so, nak tego kea ta?
aku pk banyak kali =,=
klu tego dye eply, dat mean dye oke
klu tego dye ta eply, aku malu gile
ha? papepong, cube la nasib kau DIANA !!! :D

hm? aisehhh
dye dah offline la pulokkk =,=
tade rezeki la kali neyh .

0 kutukan ?: