Monday, January 25, 2010

blajo moto betol² holiyau !!

aku malas tau sebenarnye, mengape la dunie neyh begitu kejam ??!!!
aku neyh dah la jenis tak reti pakai motor jenis GEAR =.=
hentam saja la labu .

dalam kol bape ntah, BA mesej aku ajak p JOG. atoyai !!
i had told her so many taim, dat is pagi aku bz !!
tapi aku memang ucap trimas same BA, kerane mesej dye jugak la ,
manusie cam aku neyh reti bangon pade pagi uw .
if owunk kol, sure memang aku tak bangon coz nade dering tepon aku set vibrato .
if owunk mesej, lagu CAPITAL E by BITTERSWEET akan berkumandang ,
memecahkan mimpi aku . Hhe c(:

pagi uw dalam kol 8.3oam, aku n Mu bertolak dari umah masing .
sampai at "BENTARA HARUNG" (tempat belajar motor n kete)
aku n Mu p amek borang, aku nengok sekeliling, ENCIK MURAD tade ??!!!
wah seyh, ari neyh dye telah diganti oleh seorang uncle, yang sangat sangat peramah.
Hhe c(:
ari neyh happening giler la at Bentare. kerane ape ??
jumpe member same tusyen !!
de SHIDA HANIM, ZAKI n sowunk mamat neyh, lupe lak name dye.
Hha :D sori !
yeah yeah, aku mule semangat untok belajar motor pade setiap ari.
kerane dah ramai gangkee !! wuhuuu...

~ DA n ~

0 kutukan ?: