Friday, January 29, 2010

SUNSILK DAMAGED HAIR reconstruction

biler borink melande, saje saje aku nak post mende tade pekdah neyh .
promote dis barang :
SUNSILK DAMAGED HAIR reconstruction.
Produk penjagaan rambut yang selame neyh aku tak pernah pakai.
Kirenye neyh sesi mencube la kottt .
Hha :P name jek sesi mencube,
tapi beli saiz ala ala jumbo or senang kate BESARRR PUNYE !!
GARNIER dry care uw plak sebenarnyer tade kene mengene pong.
Hhe :))
saje la nak citer produk penjagaan kebasahaan ketiak yang aku baru nak cube.
Dah cube REXONA, kesannye same jek.
Ketiak aku tetap basah serta mengeluarkan bau hapak.
Nk try bau ?? Hhe c(: So, try la GARNIER lak.

Penat dehhh membebel ntah ape ape.
Mesti para pembace pong dah bosan tahap gaban.
Adesss, sori la buddy.
Kan dah kate aku neyh talkative person.
Hha :D
Btw, kutok jek la klu rase aku neyh jakon sangat.
Macam la owunk tade beli produk² di atas.
Aku nye blog, ske ati aku la nak post pe .
Nak kutok ? Kutok jek. De aku kesah ???
Wekkkkkkk :P

~ DA n ~

2 kutukan ?:

adnenanz said...

Hai Na.. lame tak jumpa *HUGs*
Wah wah, kemain promo. dapat komisienkah? :)
btw, bagos gune GARNIER beb, aku dah try 2 botol.
dan kesannye tiade lalat yang brani datang, ahahaha.

.nina.

NHDiana said...

Hha ;P
bakal duta kotttt .
oh ?? dah gune dulu ka ??
tak habaq pong an .
:P