Sunday, January 31, 2010

skandel skandel n skandel

maybe ari neyh ari skandel mencarik skandel kottt ,

malam tadi kol 12 lbey ,
dapat panggilan daripade APIZ MELAKE ,
budak yang aku kenal at ******.COM .
tak silap dah form5 budak neyh .
malasnyer aku nak angkat ,
suare dah la ngah takde akibat demam melande .
so, aku letak silent jek la nsetnyer .

pagi neyh plak taim aku ngah syok sidai baju ,
sambil dengo lagu EKSTRAVAGANZA by BUNKFACE ,
tetibe nset aku vibrato pulak .
adesss ,
MAAN si budak PAHANG tepon .
( eh jap ?? PAHANG or NEGERI SEMBILAN ea ?? Hha :D )
malasnyer aku nak angkat .
pas uw ,
maen mesej jek la nan dye ,
dalam 2 or 4 mesej kottt ,
aku mule bosan n tak eply mesej dye langsong .
Hha :D
jaat kan aku .

kepade sesape la yang aku pernah terbagi nombor pade dye ,
jangan la nak tepon tepon aku agy .
kerane aku takkan angkat.
except : abang EJAN
Hha ;P
(abang EJAN bangge la uw aku sebot name dye)

to abang EJAN :
ari uw de gune nombor mak EJAN untok mesej NANA kan kan kan ?
saje la uw nak dengki .
engat an malaun mane ntah .
Hha ;P
sori yekkk !
tape tape .
t NANA tepon mak EJAN ,
suro anto minang .
Hha :D

~ DA n ~

0 kutukan ?: