Saturday, January 30, 2010

demam is hampeh

sambil menikmati susu dutchlady wif kuaci ,
aku mencarik idea nak post pe at blog aku neyh .
Ala, klu aku post mende baru pong, bukan de sape yang nak nengok .
except ADNENANZ's blog kottt .
Hha ;P
pelik gak kengkadang .
banyak tol kesalahan ejaan yang aku wat ea ?
yang dah bace bukannyer nak tego .
mengong .

ari neyh, demam melande pulak kan .
nengok skrin laptop pong nak tak nak jek .
pagi uw pulak, my mummy nak kemas rumah .
tuka sarong kusyen paling melecehkan coz uma aku de 3 set kusyen
berlainan bentuk lak uw .
bosan bosan n bosan .
pas uw, kene tuka karpet la, basoh kaen baju la .
bukan merungut, just pelik .
nape my mummy nak kemas uma taim aku ngah dilande penyakit ??
kalau tade penyakit neyh, aku dah bley tolong angkat barang itu ini .
So, just tolong sidai baju jek la yang termampu .
Pas uw, aku tros lepak at lua .
barenk barenk sambil ditemani JAKON .
tak abes abes nak bersin .
Hha ;P
malas nak layan dye, aku tros lepak bilek adeq aku pulak .
then titow la pe agy. sampai ke petang .

malam, aku o9 .
dapat mesej pulak daripade ex-pacar melalui nset ,
yang mengatekan dye merindui aku .
Hha ;P
dah gilerrr agaknyer .
Sebenarnyer aku rindu kau jugak la weyhhhh .
ptot nyer aku wat la ayat mengusha siket, like dis kottt :
"bby pong indu b gakkk.. mis u a lot doe"
Hha :D
Tapi dah memang takdir kottt, aku neyh tak reti bercinte .
sori la kepade mamat mamat yang pernah merasai cinte aku yang hampeh neyh .
Hha ;P
love is notink to me doe. but skandel is oke !!
Hhe :))
pe punyer bahase ntah aku gune neyh .

aku on ym aku dari ASAR sampai malam bute kottt .
(taleyh semayang coz taim neyh ngah bulan mengambang)
Hha ;P
dah tade keje, nak edit edit gambar .
tup tup frame photo editor yang aku slalu gune uw kene virus pulak .
dasar WTF !!
dah suwo my daddy beli kaspeski(ejaan salah kottt)
tapi asik cakap pogot pogot n pogot .
hmmmm.....
borak at ym jek la .
nunggu NINA n AZIE on. tapi menunggu itu adalah hampeh .
watpe jek la budak dua ekor neyh ??
Hha ;P
baek aku on MYSPACE.COM
de la jugak teman berbual .
adesss, saket pale melande pulak kan. (-_-)

~ DA n ~

0 kutukan ?: