Wednesday, January 27, 2010

Teman Lame...

alahai, ptotnyer malam semalam tau aku post blog neyh .
neyh gare gare mengikot my mummy n my bro p BILLION PONTIAN !!
dah tade keje nak wat, aku ngikot jek la :P

eh ?? jap jap Hhe :))
nak cite sket pasal aku belajar motor pagi semalam .
ENCIK MURAD de .
dengan lutot terketaq-ketaq, aku p amek borang, then bagi pade dye .
men campak jek pen pade aku. geram de jugak .
tapi aku tetap memegang prinsip :
"hormatilah orang yang lbey tua"
Hha :P
time wat brek emergency ,
ENCIK MURAD menanti setiap pelajar at tepi termasok la aku .
gabra giler beb !!
tapi aku maintain macho ar time uw (=,=) wat muke poyo jek .
tapi ari neyh mood dye baek kottt ,
siap bagi nasihat serta tunjok ajar ,
dengan muke senyum yang melebar ke telinge. like dis kottt => =)
trimas untok ENCIK MURAD jugak la .
kerane dye ,
aku sudah terer bab brek emergency .
(banggee tak terkate-kate :P)

opss, stop cite neyh. cite pasal aku p BILLION PONTIAN .
my mummy uw la, mentang mentang bru dapat gaji katekan .
shoping bukan maen agy. handbag, kasot n bla bla bla .
aku just copet SUNSILK DAMAGED HAIR RECONSTRUCTION punyer conditioner .
untok rambot aku yang rosak bagaikan nenek kebayan.
family aku gelak gelak jek an. bukan nak tolong bagi duwet untok aku p salon rambot .
oh ? aku de amek gak kuaci .
alat untok menambah jerawat aku yang dah bertimbun neyh ,
Hha ;P ala, pimple ? i dun care doe !! :P
taim balek uw an, aku jumpe SHIFA. member taim skul rendah .
makin lawa dehhh. jeles aku. Hha :P
rindunyer same dye. dah lame tak nampak katekan .
tak silap dye sekolah YUNOS SULAIMAN kottt .
tempat ex-pacar aku. wekkk :P Hhe :)) dah dah tutop cite. malas dah c(:

~ DA n ~

0 kutukan ?: