Sunday, January 31, 2010

post ke-10 :))

sebenarnye post las neyh aku saje saje nak wat .

Hha :D
dah memang jenis aku ,
tak suke nengok nombor ganjil .
so, aku cube genapkan menjadi post yang ke-1o .
gila punya orang !!
Hhe :))

nak bebel pe yekkk ???
adesss ,
nak btw, nset aku sentiase berdering .
mengeluarkan nada dering ALONES by AQUA TIMEZ .
tapi nombor tak di kenali pulak uw !
tade nye la aku nak angkat .
Hha :D

fakta tentang aku jika topiknya telefon bimbit :
- aku tak suke angkat tepon ,
- aku tak suke berborak dalam tepon .
- aku tak suke owunk miskol miskol. except : member rapat dehhh
- aku tak suke owunk bagi mesej pendek .

coz what uh ????
- sebab suare aku merdu gila gila Hha ;P
- sebab t kredit aku kong
- sebab mengganggu ketenteraman aku
- sebab membuatkan aku cepat bosan tahap WTF !

Hha :D

~ DA n ~

0 kutukan ?: