Wednesday, January 27, 2010

jumpee ex-pacar ??!!!

seriesly, aku mule tertarik about menaip-naip cite at blog neyh .
ntah malaun mane jek yang nak nengok aku nyer blog ,
yang cam dak taska. tak seberape, cam WTF pong de !!
Hha :P
(fes taim wat memang la)
nak kutok ?? lantak kau la. de aku kesah ??
just go to hell wif ur fucking damn mind la !! boooooooo....!!!
laen la kalau kau kutok depan aku .
memang penampar sulong turun-temurun family BUNA+KIJAN aku bagi .
wekkkk :P
(eh ?? BUNA n KIJAN uw my grenpa tau !! Hhe :P )

cite pade ari neyh. jumpe ex-pacar doe !! his name P (bukan name sebenar yek)
si dye berasal dari sekolah SDAHA, kenal pong at ******.com .
ari neyh terjumpe pulak dye at BENTARA HARUNG .
urm_ biler nengok dye, teringat kisah lame .
(kisah percintaan la kununnyer walaupong aku geli nak tulis Hha :D)
dating, karoke, berendut(oppss Hhe ;P )
aku engat agy la fes taim jumpe dye .
ari SABTU, malam. location : depan uma aku jek. sori , date tak engat doe .
stating saat uw, aku mule in love same dye .
biler nak dekat SPM, aku macam tak bley fokus langsong .
si P neyh tak abes abes nak ajak dating .
mentang mentang tak amek PURE SAINS cam aku
Hha :D
bingit jek nan dye, aku mintak BREAK ,
dye tak mesej aku sejak ari uw. rindu pong de, tapi pe bley wat kan .
hmmm....

cite balek pasal at BENTARA HARUNG.
aku nengok dye .
peh peh peh, bertambah nsem n kacax KOTT .
Hha :D
cite lame dah. dye pong dah de awekk. malas la aku nak usha balek. Hhe :))

~ DA n ~

0 kutukan ?: