Thursday, February 4, 2010

member suda keje dehhh,

buhsan doe today, dun noe nak watpe .

ari neyh tak p belajar motor .
kununnyer ari rehat la .
bangon awal doe ari neyh .
o9 jap, nak update blog, tade idea .
tenet slow cam bangang pulak kan .
nyirap jek .

mandi mandi mandi, dekat 1 jam kottt aku mandi .
coz wat treatment jap Hhe :))
banyak rambut gugur seyh ! adesss...
lame lame botak kepala aku .
after dat, aku kua toilet jek teros check nset .
tetibe nampak de miskol n mesej dari MU .
aish aish .
kalau tau, aku bawak nset masok toilet tadi .
Hha ;P
MU ajak teman p carik hadiah tok adeq dye .
aku ngikot jek la .
dok uma pong bosan semacam .

malam taim !
teman my mummy, my sista serta my bro p MASLEE ,
semate - mate nak beli makanan tok tenggiling aku .
aish aish aish .
kate nak beli makanan tok tenggiling jek ,
tapi pesal la aku nengok my mummy siap amek bakul ,
then dalam mase tak sampai 1/2 jam ,
bakul uw dah penoh dan bertambah keberatannye .
hmmmm....
itulah my mummy .
pantang datang pasaraya .
Hha :D

after MASLEE, p BILLION jap .
*permintaan aku coz aku nak carik baju :))
tak sangke la ,
ari neyh banyak sangat muke yang aku kenal .

senarai nama manusie yang aku jumpe :
- SYAZWANI
- SYIFA
- SYIDA
- HAKEM
- HAFIZ
- FAUZAN
- NASHRIQ
*de 2 orang mamat agy, aku kenal tapi lupe name dowunk. Hha :D

dah keje member member aku sume .
aku je yang dok menganggur .
Hha :D
bukannye aku tak mintak .
hmmm....
ntah la. muke aku neyh memang susah dapat keje kotttt .
muke tak lawa katekan .
Hhe :))

~ DA n ~

0 kutukan ?: