Wednesday, February 10, 2010

kad avon ? NADYA ???

^^ kad AVON

kejakonan kejakonan . uw la sikap aku . so what ???? HHA :D
oh ? sebot pasal kejakonan . aku teringat same JAKON .
*ala, tenggiling aku le...
bapak aku dah buang dye dah .
gare gare dye meninggalkan "harte" pade kasut sekolah my sista ( AMI )
sedih sedih ! isk isk isk ....
aku rindukan bunyi bersin dye... hmmmmm....
oh ? sambong pasal kejakonan tadi .
secare rasmi aku mengumumkan aku neyh ahli AVON !!! HHA :D
*jakon betol !
tatapi lah gambar di atas walaupong aku scan tak bape betol same cam otak aku neyh .
Hhe :))
^^ member sampai nyanyuk !!

nengok la muke aku yang betape bongkak serta sombong nye . HHE :))
kowunk yang laen ! jangan jeles !!!! HHA :D
fes taim aku kua berdua je nan NADYA .
weyh weyh ARIL ! jangan mare aku bawak bini kau " dating " !!!
huahuahuahua.....!
kerane sikap aku yang sentiase tidak ambil peduli ,
aku memenuhi hasrat NADYA untuk menemani dye ke kedai CD .
walaupong ujan lebat gila gila .
aku memang suke bab redah redah ujan neyh .
coz aku tau taim ujan polis tade wat roadblock .
HHA :D *gare gare tidak memiliki lesen P
~ DA n ~

0 kutukan ?: