Wednesday, February 17, 2010

oliday oliday ! pra-L kete ?

^^ port toilet Danga City Mall
oliday coming meyh !!! Hhe :))
bepore dat, aku nak cite neyh at kowunk .
badan aku makin lame makin chubby ! Hha :D
abes la tade sape nak minang aku .
c(:

semakin lame semakin malas nak update blog .
and and malas jugak nak taking taking pitcha .
atoyai !!
cuti neyh tade wat pape pong .
just balek kampong semate mate nak melarikan diri dari bunyi mercun .
Hha :D
taman aku tuhhhh memang kecoh biler taim chinese new year neyh .
aku pong tak tahan doe .

macam macam pasaraya aku p taim oliday neyh .
Hha :D
cam baru dapat gaji je .
antaranye la Danga City Mall, Econsave Pasir Gudang, Tesco Extra
dan yang lain lain tuh sume kedai runcit . Hhe :))

balek kampong .
rupe rupenye name kampong aku tuh dah tuka seyh .
tak tau pulak aku .
haih .
dulu nye FELDA CAHAYA BARU
then skunk neyh KAMPUNG CAHAYA BARU
kirenye dah turon taraf la neyh !!
Hhe :))
ta kesah la .
kampong pong kampong la asalkan bukan di tukar kepade bandar .
Hha :D

p/s: ari neyh pra-L kete !
and and banyak mamat mamat nsem !
Hha :D
sume sporting moting je .
bes gila ! :P
~ DA n ~

0 kutukan ?: