Friday, February 12, 2010

JPJ testing ! :))

^^gambar tak bape berkualiti akibat menggunekan handset murahan :))

finally !!!!!
abes suda seksa aku ! yeah ! yeah ! yeah !
tak payah nak bangon pagi pagi ,
bawak motor p BENTARA HARUNG :))
today JPJ test coming !
wah wah ,
betape gemuruh serta takotnye aku sampai terase nak kencing
(tapi aku tahan je Hha :D )

awal awal pagi aku n Mu dah berade at BENTARA HARUNG ,
kununnyer nak jadi owunk fes sampai .
Hhe :))
tapi hasrat tak kesampaian pulak coz de sowunk member kitowunk neyh ,
*kenal at BENTARA HARUNG
( her name is SHARAINIE )
dah sampai dulu dehhhh. semangat tol minah sekor neyh .
Hha :D

taklimat, pendaftaran then nunggu naek moto je la .
tapi tapi ! aku nak ngumpat sket pasal sowunk abang JPJ neyh !
*sori !!!!
taim pendaftaran tuhhh , abang JPJ siap bley bergurau gurau senda nan aku .
pasal pe ? pasal LESEN L aku tuhhh la !!!
coz LESEN L tuhhh aku dah 2 kali renew .
then then ape dye cakap ?

"agak agak bape buku nak wat lesen L baru ??? "

Hha :D
berkumandang gelak aku taim uw .
siot je kan ! tapi sabo je la :))

amek nombor then menuju ke tempat motor ,
*dapat nombor 26, agak agak memang nombor LUCKY kotttt .
Hhe :))
duduk duduk sambil nunggu giliran aku .
memang gabrah tak terkate kate lahhhhhh !
tup tup my giliran sampai .
aku dengan penuh semangat ala nak p berperang ,
p amek motor .

-----------------------------------------------------------------------------------------------

cepat betol mase berlalu rasenye. nengok nengok dah abes aku nye round .
taim motor dah tongkat dua uw, aku pandang abang JPJ ,
wah wah ...
dye melemparkan senyuman seyh ! dalam ati aku : L U L U S kotttt !
Hha :D
after park the motor ,
aku berjalan kaki menuju ke pondok JPJ,
berjalan dengan penuh lagak dan bergaye :))
aku amek borang aku pade abang JPJ .
senyum agy !!! then aku nengok borang aku ,
kan memang betol !!! ALHAMDULILLAH !!!
dye tick pade kotak L U L U S
peh peh ,
memang epi gila gila taim uw :)) taim jalan balek ke tempat duduk ,
aku sengih je memanjang .
ENCIK MURAD siap nak nengok borang aku .
of kos la, aku neyh dah dua taun at situ ,
Hha :D
kire muke aku neyh dah familiar pade dye .
pape pong " TRIMAS ENCIK MURAD !!!! "
taim balek tuhhh, aku n Mu gelak gelak je .
mane la tak epi ye takkk ?? coz dulu aku n Mu anggap amek lesen neyh menyusahkan .
tapi bile dah lulus, rase puas ati semacam .
Hhe :))

taim otw balek uw, aku send mesej pade sume owunk yang penting bagi aku .
like my daddy, my mummy n member sampai nyanyuk !
nak send pade pakwe, aku tade lak menatank uw .
Hha :D
then then ,
sume nye mengucapkan T A H N I A H .
my daddy nak blanje makan .
Hhe :))
semestinye favorita aku la : STEAMBOAT
my mummy nak kasi duwet serta pakej REBONDING RAMBUT .
Hha :D
thanx ya mummy .

las bat not lis ,
tanpe sokongan owunk terpenting aku ,
semestinyer sampai sekarang aku takkan amek lesen motor L to the P .
Hhe :))

T E R I M A K A S I H ,

~ DA n ~

0 kutukan ?: