Tuesday, February 9, 2010

tahi tenggiling (-_-)


today today, nak story pasal hal semalam ,
epi gila gila coz dapat hangout .
( Hha :D hangout kea ??? )
tujuan sebenar nak p sekolah jumpe ticha kaunseling ,
nak amek no. pin IPTA ,
gare gare aku neyh yang cuai tahap ci*** no. pin uw ilang pulakkkk .
adessss....
lepak lepak bilik kaunseling ( coz ticha at situ memang sporting gila gila )
taim balek paling happening la !
coz aku n member sampai nyanyuk ( walaupong bukan sume )
maen taking taking pitcha Hhe :))
seronok tak terkate senang cakap .
yang hadir cume : DIANA(aku le...) , AZIE, NINA, n NADYA

taim petang, aku mengamuk !!!
why why why ???
neyh sume gare gare otak tenggiling aku yang tak reti berfikir ala ala manusie !
punye la aku kasi makanan mahal mahal ,
dowunk wat keje jahanam dalam bilik aku .
wat pe ???
BERAK ATAS KATIL !!
macam nak pengsan bile aku nengok 1 objek aneh ,
beraroma segar dari ladang ,
melekat atas katil aku .
son of a bitch betol la ini tenggiling !
aish aish aish
*tak dapat amek gambar coz taim neyh memang panik gila . Hhe :))

taim malam .
stat kol bape tah .
maybe nak dekat kol 8.0opm kottt
uma blackout !
bukan pasal tak bayar karen oke !
1 taman aku blackout doe !
dun noe la about taman taman laen
Hha :D
disebabkan kelaparan ,
aku menjadikan kuaci sebagai makanan aku .
*gare gare penakot nak p dapor sensowank :))

panas gila gila bapak malam uw .
sampai aku terasa tak nak pakai ape ape .
Hha :P
borink gila ah coz tak dapat o9 malam uw .
coz aku neyh jenis titow awal bile taim blackout

kerane kemiskinan, gune lilin murah je .
tak macam jiran cine aku, pakai generator .
Hha :D


- mengumpat sambil mengate, kalau terase padan muke :P -
pagi uw pas aku p 7e ( seven eleven )
terserempak nan minah gedik !
nape aku cakap dye minah gedik ?
coz teringat ar taim form 5, dye engat aku nak rampas balak dye .
eiuuuu, tah hingin aku .
dye yang tak reti jage jantan ,
coz uw jantan dye datang at aku .
hua hua hua :D
taim terserempak nan dye uw kan ,
dye wat muke dun noe je at aku .
ele, de aku kesah ??? Hha :D
aku pong pe agy, wat la muke "cannot go" aku .
cannot go = tak bley blah
like dis la dear --->
Hhe :))

~ DA n ~

0 kutukan ?: