Tuesday, February 9, 2010

hey si bangsat ! Hha :D


weyh weyh ,
pagi tadi aku mendapat panggilan .
ntah la bangsat mane dapat nombor aku .
pagi pagi dah mengacau owunk !
taim ngah syok syok nengok cite street fighter ,
de nombor tak dikenali tepon aku : 0125405649
*padan muke kau bangsat, aku letak nombor kau ! HHA :D
miskol miskol, aku saje miskol balek .
then, dye tepon .
aku angkat la pe agy (walaupong malas gila)

*talian percakapan. aku merah si bangsat biru
samekom, neyh sape ?
neyh iwan. nak kenal bley ?
oh ? tak bley la.
ala, nape plak. saya ngah tade kawan neyh. tolong lah plzzzz
sori beb ! wa de keje ar .
ala, keje pe ?
rahsie ar. watpe ko nak tau ?
ala....
tut tut tut *talian dimatikan* Hha :D

sekali agy aku menyakitkan ati owunk .
jaat kan kan kan ?
hohohoho :0
hey, bangsat ! kau tepon salah taiming la !
sape suwo mengacau aktiviti aku .
Hha :D
disebabkan aku tak nak menjawab panggilan bangsat uw agy ,
*selalunye kalau nombor tade dalam senarai, aku angkat je
aku letak name dye dalam list kontek aku " BABI "
wakakakaka.....
kejam tahap baruah !

sebenarnye bile dye kate name dye iwan ,
aku teringat at budak ari uw .
name iwan jugakkk .
adessss... borink ar cam neyh ! cam kene ganggu je .
p/s : maybe i must change my number fasterly .

Hha :D
speking hancus mancus !

~ DA n ~

0 kutukan ?: